Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Join the army...


Και έφθασε η ώρα που κι εγώ θα πάω στρατό. Παρουσιάζομαι Τρίτη στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Μηχανικού στο Ναύπλιο (ΚΕΧΜ). Δεν θα πάω μόνος αλλά μαζί και με άλλα παιδιά που παρουσιάζονται εκεί. Όσον αφορά το ίδιο το KEMX γενικά διάβασα και άκουσα καλά λόγια, μάλιστα κάποιος είπε σε 'μένα και άλλα παιδιά πως οι εγκαταστάσεις του KEMX είναι φοβερές και πως είναι από τα καλύτερα στρατόπεδα της Ελλάδας σε αυτόν τον τομέα. Το μόνο που απομένει είναι να πάμε και να δούμε από κοντά, γιατί ο καθένας βλέπει διαφορετικά τα πράματα από έναν άλλο, δηλαδή εδώ υπισέρχετε το στοιχείου του υποκειμενισμού. Πάντως αυτό που είναι σίγουρο είναι πως το στρατόπεδο βρίσκεται σε ωραίο μέρος, το Ναύπλιο. Όποιον και να είπα πως πάω Ναύπλιο μου είπε τα καλύτερα λόγια για αυτό το μέρος και προσωπικά πιστεύω πως είναι πράγματι ωραίο μέρος, κρίνοντας από τις φωτογραφίες που έχω δει, από τα λόγια άλλων, από εντυπώσεις άλλον που πήγαν εκεί ή απλά επειδή έτσι πιστεύω κι εγώ. Καλή θητεία λοιπόν στη σειρά μου, την 306 και παιδιά μη μασάτε και μην ακούτε κανέναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: