Mε τη σκέψη να γράψω όποτε ευκαιρέσω, ελπίζω λίαν συντόμος στην άδεια Ιουλίου, ένα review για το Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots, παραθέτω κάποια post - παρατηρήσεις μου σχετικά με τον τίτλο που είχα δημοσιεύσει πέρυσι στο gamers - odyssey.com
"...Όσον αφορά το gameplay η μεγαλύτερη και ριζικότερη αλλαγή είναι φυσικά η πλήρως ελεγχόμενη από τον παίχτη κάμερα. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή, προς το καλύτερο φυσικά, όσον αφορά το gameplay του τίτλου. Η σταθερή κάμερα είτε από πάνω είτε από πλάγια άρχισε για εμένα να δείχνει οπισθοδρομική και ξεπερασμένη στο MGS3,όπου εκεί μάλιστα δυσκόλευε ακόμη περισσότερο την κατάσταση (πέρα από την κάμερα) και το γεγονός ότι δεν υπήρχε radar σαν αυτό των MGS και MGS2, όπου απεικονίζονταν οι εχθροί, το οπτικό τους πεδίο κτλ. Αυτή η επιλογή ήταν για μένα ένα λάθος του Kojima και μάλιστα έπρεπε εξαρχής να βγάλει το MGS3 με ελεύθερη κάμερα.
Κλείνοντας αυτήν την παρένθεση, ξαναπάμε στο MGS4. Όπως προείπα η σημαντικότερη αλλαγή στο gameplay είναι η νέα-ελεγχόμενη κάμερα. Η δεύτερη σημαντικότερη αλλαγή είναι αυτό που είπε και o Kojima, ότι δηλαδή στο MGS4 από τους αντάρτες και τους PMC που πολεμούν μεταξύ τους κανείς από τους δύο δεν είναι εχθρός και φίλος, αλλά από εκεί και πέρα εξαρτάται από τον ίδιο τον gamer τη πορεία θα ακολουθήσει, δηλαδή τον αν θα πάει με την μια ή την άλλη μεριά, ή αν δεν πάει με το μέρος καμίας και σκοτώνει η επιτίθεται σε μέλη και των δύο αντιμαχόμενων παρατάξεων. Η τρίτη σημαντικότερη αλλαγή είναι το τι "είδους" gameplay θα ακολουθήσει ο gamer, δηλαδή ή μόνο καθαρό stealth, ή περισσότερο action και λιγότερο stealth ή περισσότερο stealth και λιγότερο action, και λέω "action" διότι όπως είδαμε και από τα gameplay video σε περιοχές του παιχνιδιού λαμβάνουν μέρος μάχες μεταξύ των δύο παρατάξεων όπως είπαν πριν και είναι στην κρίση του gamer εάν θα παρακάμψει αυτές τις μάχες ή θα συμμετάσχει ενεργά σε αυτές με το μέρος της μιας ή άλλης μεριάς ή και καμίας.
Η τέταρτη σημαντικότερη αλλαγή είναι η χρήση του octocam που κατά τη γνώμη μου αποτελεί κατά κάποιο τρόπο εξέλιξη του stealth στοιχείου από το MGS3. Oυσιαστικά για εμένα το octocam είναι μια πραγματικού χρόνου προσαρμογή της στολής του Snake στο εκάστωτε περιβάλλον, δηλαδή αυτό που στο MGS3 δεν γινόταν real time στο MGS4 θα γίνεται real time (που από μόνο του και μόνο είναι εντυπωσιακό) και θα είναι φυσικά το καμουφλάζ πιο τελειοποιημένο καθώς το octocam θα αντιγράφει τα textures της κάθε επιφάνειας, είτε είναι άμμος, χώμα, πέτρες, ξύλο, καρπούζια, χόρτα, δέντρα, νερό(?) κτλ..."
1 σχόλιο:
hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....
Δημοσίευση σχολίου